take on me

hej bloggen. och ni som läser va.
har varit överstressig period senaste tio dagarna. inte haft tid eller ork att skriva, för mycket att göra hela tiden!! massa jobb inför smask, sände en timme igår på pite fm om the 27 club, plus sista schlagerjavat :( med andra ord, massor att göra. bo på skolan typ, ibland frukost, lunch och middag där (en powernap också). men nu är jag fri, iallafall för några dagar! jag har börjat träna också! det ni.
ja, jag lovar, det är sant!
zumba, bodypump, bodybalance har provats på. och mer ska det bli.
(ej lögn).
nu ska jag fira att stressvecka är över med korv stroganoff.
pusshaj.

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha .. kan tänka mig att det inte var alltför nice att börja yoga när man har träningsvärk.

Jag brukar alltid få träningsvärk av yogan i sig när jag börjar efter ett uppehåll. Men du har ju kommit in i värsta testa-på-allt-som-finns =) Härligt ju !!

2011-03-16 @ 14:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0