my drum

hej blöggish. jag lever.
jag är en dålig bloggare.
idag har jag sänt java, storhandlat, målat mina naglar svarta och kollat på ps, i love you. blödig tjej.
jag har fått tallrikar också! se på fan va. nu kan jag laga mat till massa människor. om jag skulle känna för det. typ va.
jag har varit hemma i stockholm också. det var mys. mys som fan. hängde med majsanbabe, drack massor av vin, åt pannkakor, gick på restaurang, vasa-museet, åt massa god mat, kollade film, hängde med mamma, micke och sagis. alldeles underbart. hade varit fint att träffa syster också, men hon åker hem från england idag, och jag lämnade stockholm igår. men till påsk. då tänker jag krama henne också.
ikväll ska jag laga fisksoppa och gå på zumba.
hujeda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0