jag har inte silver och inte guld

jag har beställt en iphone 4. med den skulle det följa ett micro-chip så jag kunde behålla mitt gamla nummer. mobilen kom i måndags, men kortet var fel. så jag ringde tre, och dom sa att jag skulle gå till the phone house nästa dag och hämta ut ett. det fanns inga microchips hos the phone house. så jag ringde tre igen. dom skulle skicka ut ett som skulle kommit igår, det gjorde det inte. och inte idag heller (men räkningen ser dom fan till att den kommer i tid). så nu ringde jag igen. det enda dom kunde göra var att skicka ut ett nytt en gång till som skulle kosta 250 kronor. alltså så måste jag betala för något idag, som jag skulle fått gratis i måndags. men killen jag snackade med skulle ge mig rabatt på abonnemanget. men ändå, vad spelar det för jävla roll? slutar ju ändå med att jag på sätt och vis får betala.
TACK FÖR DEN TRE!

Kommentarer
Postat av: L

men vaaaaaaa!!!!!! :(

vilka pissråttor

2011-02-10 @ 12:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0