try my love

det kommer bli hååååårt!
när jag vaknar sen, idag, imorgon påbörjar dyngningen.
ska hinna med massa. plugga portadisc, kolla film till programmet, fixa skiva till programmet, prata med malin, grupparbete, BOLAGET, och baka äppelpaj. sen ska visst jag och erica dyngna på redaktionen i väntan på vårt program som går klockan 06.00 tisdag morgon. efter det grupparbete hela dan, sen cafélag med erica till 21.00.
och SEEEEN födelsedagsöl. på sjuttionian såklart.
längtar till onsdag och sömn.
ps, tisdag 21/9 kl.06.00 www.pitefm.se
jag, erica och rhodi. lyssna!

Kommentarer
Postat av: Tiger

Jag är ledig imorgon men för att äntligen få höra dig ska jag minsann gå upp och chilla soffan och lyssna på dig!

2010-09-20 @ 12:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0