till dom ensamma

(o)kära förkylning. jag vill göra slut.
vår historia har pågått på tok för länge. jag kommer inte se tillbaka på dessa två veckor och fyra dagar med glädje. jag har gjort allt jag kan för att få dig att fatta vinken. te, honung, alvedon, bafucin, hostmedicin, nässpray, vitlök, varma koppen, soppor osv. nu har det visst blivit dags för hårdhandskarna. med antibiotika skall du förgöras.
jag hoppas att vi aldrig mer behöver träffas, det finns massor av människor för dig där ute. jag önskar dig ett kort liv.
med kyligast möjliga hälsningar, snoris.

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! Johanna du är bara för gó! :D

2010-09-10 @ 01:32:21
URL: http://klingherica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0