paranoid

fortfarande sjuk och eländig. himmel vad jag njuter :(
febern är borta för dagen, mycket tacksam. fick tyvärr hoppa dagens föreläsning, men jag ville verkligen gå på den.
anledningen till att jag alls fattar nåt av teknisk grundkurs är tommy, vår lärare.
men vågade inte riskera att hårdstarta med sju timmars skola med risk för att febern skulle komma tillbaka.
så all hjälp och information om dagens föreläsning uppskattas.

tänkte försöka ta mig till cafémötet på kåren sen, och därefter är det råplugg med sista grejerna på läsloggarna som ska in på söndag. hejja!
om jag ska följa mammas råd blir det även fest imorron. får se hur jag mår, men mor tyckte det verkade vara en bra idé. "Köp en flaska brännvin". fina mamma!
nu ska jag vila en stund och sen blir det dusch, hoppas jag känner mig piggare efter det.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0