auld lang syne

massiv hemlängtan.
sitter och kikar på biljetter, bussen går om 6 timmar.
fast jag kommer missa. missa körlektion, missa sju timmar lång föreläsning (mycket info på sådan) och annat som är viktigt.
och pluggtid.
fast jag vill H E M!
och nej, det handlar inte om att jag inte trivs här (vilket tre personer frågat). jag trivs super i pite, men det här känns lite som sista chansen att åka hem innan jul. och det är jävligt långt till jul.
jag vill hem och krama min mamma och min syster och micke och saga och casper och misse.
jag vill åka tunnelbana och titta på gamla stan. jag vill shoppa i globen. jag vill ta promenader med saga.
jag vill ta mig ett jävla glas på snaps, och jag vill bara vara hemma och äta god mat, kolla skittv och skratta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0