underneath the mistletoe

jag vill ha jul! hoppas snön håller i sig nu, är så fint och lugnt ute. jag vill lyssna phil spector-skivan, pynta, kolla julskyltningarna, dricka glögg, slå in klappar och klä granen. jag kanske är lite barnslig, men jag kommer alltid älska julen!
jag är som sagt ett apotek. har en hostmedicin nu som jag kan ta dagtid (vågar inte ta av den med morfin när jag har föreläsningar, blir lite dåsig av den). helst vill jag bara BLI AV MED DEN FÖRBANNADE JÄVLA HOSTAN!
men jag har en liten teori. sist jag var sjuk, sex härliga veckor, med en massa massa mediciner, blev jag inte frisk förrän efter en rejäl tequilafylla. så jag kanske ska testa den igen, helt enkelt?
idag har jag skolkat. eller först försov jag mig. sen sprang jag till skolan. jag kunde inte andas när jag kom fram, hostan var överjävlig. så jag gick hem första rasten och hällde i mig av morfinen och ställde mig i duschen, då blev det bättre. var tillbaks i skolan efter lunch iaf, weei.
imorron är det föreläsning och tvättstuga, på onsdag är det städa, jysk, wii- och högtalarköp.
och på torsdag kommer maja. Ä N T L I G E N!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0