lay you down

mys kväll hos frans och hanna med massa serier och god mat. sånt gillar jag.
imorgon ska jag befinna mig på skolan klockan 09.00 då jag råkade bli producent i min grupp och ska sätta ihop ett körschema till en nyhetssändning. hej kom och hjälp mig.

bara så ni vet. jag har inte särskrivit myskväll. jag använder uttrycket mys kväll. jag använder vissa uttryck som är svåra att skriva ner, så jag skriver bara som jag säger det, fast ni ser ju inte betoningar. men jag lovar en sak, jag kommer aldrig nånsin att särskriva, då det är bland det äckligaste jag vet, och jag kommer heller aldrig att använda orden de och dem om jag är osäker på vilket det är. då blir det dom. vilket jag tycker fler personer borde lära sig.


nog från svenskaläraren. mööh. ska försöka sova lite. nattens tre timmar känns inte nog. hostmedicin funkar inte längre heller, så kommer nog bli ytterliggare en jobbig natt.
stay positive, imorgon blir det alkohol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0