horisonten är nån annans konstruktion

kvällar. dom kommer så fort. och jag är lite smått rastlös. eller behöver umgänge. var jättetrött imorse, så tänkte att ikväll ska jag bara slappa alldeles själv framför teven. frans drog för en timme sen och jag känner mig redan uttråkad. teve är inget kul. funderar på att kolla dokumentär på svt play, om en kvinna som hade hiv utan att berätta för sin man som hon sen skaffade barn med. har för mig att det är en film egentligen.
(jag hatar att jag inte kan göra styckesindelningar på bloggen. eller så kan jag men har inte listat ut hur.)
jag är sugen på att skriva brev. jag vet inte till vem och jag vet inte vart. men ett brev skulle jag vilja skriva. ett fint brev, som gör någon glad. ett brev utan tvång, där tankarna flödar fritt.
av någon anledning så har oskar linnros legat varm på spotify ett tag. jag förstår inte varför, inte min smak egentligen. annie hall, gillar jag. den är bra.

Kommentarer
Postat av: Erica

Styckesindelningar gör du genom att hålla in shift-knappen och trycka enter två gånger. (:

2010-11-29 @ 22:56:19
URL: http://klingherica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0