on a horse with no name

imorgon ska jag sätta bläck på min handled. och så ska jag till fina farmor. och så ska jag laga min fantastiska pasta med gorgonzola. alltså har jag två dagar på mig att köpa julklappar. planering är inte mitt andranamn.
jag la även idag på mina julkort. hoppas dom kommer fram i tid. tretton stycken, sammanlagt. god jul.
för säkert åttahundrade gången så har jag oc-maraton. möjligen världens bästa serie.
sen jag kom hem har jag varit busig, har jag hört. kände mig ganska busig.
undrar vad jag får i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Efter bläcket på din handled så är det ett kort till mig som gäller =) Visst är klockorna läckra! Älskar dem!

2010-12-21 @ 12:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0