min enda insats är min kropp

Jag sitter här med full hand och 
min enda insats är min kropp. 
Vi spelar kort om vem som gjort vad. 
Det här är syndarnas charad. 
 
Det är som tiden här står still, 
här under frihetens sigill. 
Dom tatuerar in tristessen. 
Så tills nästa gång vi ses. 
...
Det här är hundarnas sång 
om ett undantags tillstånd. 
Det här är en evighetsmaskin 
som drivs av tjuvars onani. 
Du vet att jag har sagt din hud, 
du vet att jag har sagt din hud 
det blir det enda som jag sparar. 
Det blir min allra sista Gud. 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha, jag har bara en toapapper kvar jag med, som sitter i pappershållaren, men jag har iaf hushållspapper! Haha!

2010-12-30 @ 18:37:43
URL: http://klingherica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0