if i said that you could

dokumentärfilmskväll. eller lite grann. fahrenheit 9/11 och supersize me.
jag gillar båda snubbarna. michael moore och morgan spurlock. det finns dom som säger att michael moore är partisk. jag kan se det. han går hårt på. från sitt eget håll. men jag tycker han är bra. och jag har egentligen aldrig sett usa som ett fantastiskt land. jag tycker mest dom verkar rubbade, giriga och i sin egen bubbla.
spurlock är snällare. fast förbannat bra. har sett några andra dokumentärer av honom och dom är minst lika bra.
veckans filmtips wehu.
imorron är det grupparbete. och jag har fler sändningar på g. pitefm.se, såklart.
  • onsdag klockan 15-16: kommersiell radio
  • torsdag klockan 07.45-08.45: schlagerjava med frans
  • onsdag 15 december 07.45-08.45: java med rebecca
  • fredag 17 december klockan 07.45-08.45: java med erica
och nästa vecka åker jag hem. längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0