i will never be

jag åker hem imorron. om 24 timmar är jag hemma. är nervös för flyget nu. egentligen borde jag vara mer rädd för bilen som ska ta oss till flygplatsen. men det är jag inte. jag är nervös för starten och landningen, för jag kan inte koppla av då.
ikväll är det julsittning på kåren. trerätters, om jag hört rätt. ska bli kul. hoppas jag får sitta bredvid någon jag gillar. att konversera med främlingar är inget jag önskar för sista kvällen i pite det här året.
för det är visst sista kvällen nu. i tjugo dagar ska jag vara hemma sen. till 2011. sen bär det av till pite igen. jag kommer sakna piteå och radio. men nu vill jag hem . men känner jag mig så blir jag rastlös och vill tillbaks hit igen ganska snabbt. men tills dess ska jag njuta. och tatuera mig. och fira jul. och vara med dom där som jag älskar.
sen får det bli nya krafter 2011. det ska bli ett bra år. vi ska göra det till ett bra år.
nu ska jag kolla om grannen är hemma. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0