Klockan är 16.07 och jag är i Piteå

och här har jag varit i två veckor imorgon.
jag är förkyld som attan och hostar så att lungorna vill säga upp sig.
men det är inte därför jag är här.
jag tänkte berätta om N O L L N I N G E N.
den var hemsk.
och väldigt väldigt rolig. vissa människor förstår sig inte på sånt där med nollningar, och förnedrande stil tycker inte jag heller är kul. men det har vi inte haft (utom möjligtvis sista dagen). vi har behövt nollningen, tror jag.
för att lära känna och tvingas ihop.
"ni är inte här för att ha kul, ni är här för att lära känna varandra" har liksom varit ledordet.
vi har haft fråga olle, fest med tema barnkalas, fest med tema beachparty, brunch, spelkväll, öppen scen, snackat om hur plugget kommer vara osv.
ikväll är det kaffe och speeddate med tvåor och treor, och imorron börjar lektionerna.
Kommunikationsvetenskaplig introduktion, som det så fint heter.
fast dagen börjar innan det. klockan sju ska jag och frans som jag går med, befinna oss på skolan för att köra morgonradio, Java. Mellan kvart i åtta och kvart i nio går det på studentradion och lokalt i piteå.
vi har gjort musiklista, en himla bred blandning med det mesta.
om man vill lyssna, så ska man knappa in sig på
www.pitefm.se imorron bitti.
nu ska jag äta glass!
dans
Bild (http://picasaweb.google.com/113594775311071912914)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: emma :)

keep up the good work!

2010-08-29 @ 18:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0