i feel i got the mood

idag har jag handlat massa.
inga föreläsningar, så hade hela dagen på mig.
så helt bara sådär drog jag och rhodi till dollar store.
duschdraperi och badrumsmatta och skålar och grejer.
sen vart det lunch. sen var jag, mina damer och herrar, så var jag på körskola!!
lyckades även införskaffa gardiner till sov/vardagsrum!
nu fattas bara smågrejer.
få upp teven på väggen, dammsugare och mer porslin.
snart kommer det här nog vara hemma.
imorron är det full rulle hela dan.
hujeda mig!
puss&kram

Kommentarer
Postat av: emma :)

ska du ha upp datorn på väggen? inte teven? :o

2010-08-31 @ 22:37:08
Postat av: Tiger

Snart få man se upp på vägarna asså ;)

2010-09-02 @ 11:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0