hick

jag har hicka. sån där som gör ont i bröstkorgen. sluta!
idag har jag köpt skor. jag har alldeles för få par här, och egentligen alldeles för många hemma.
men jag kunde inte låta bli. hej, jag är en shoeaholic!
nu är det snart dags för sängen.
sov hela två timmar inatt, har längtat hela dagen efter att det ska bli kväll så jag ska få sova.
men dagen har varit bra. upp strax efter sex, i studion sju, sändning kvart i åtta, allra första föreläsningen som student på universitet klockan nio. sen staden, kalas och nu är det sängtime.
Bild (http://picasaweb.google.com/113594775311071912914/Nollep2010KickoffDag#)
Linnea, Erica och jag på språng på kick-offen
godnatt&sovgott

Kommentarer
Postat av: TIGER

Snyggt klädd du var!!

2010-08-31 @ 19:23:31
Postat av: Tiger

Snyggt klädd du var!!

2010-08-31 @ 19:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0